Av mig på annat håll

Jag har nog lite för många bloggar… därför blir det inte så mycket skrivet här.

På grupp-bloggen Skiften.se kan du läsa mina tankar om något så udda som transsexualitet och transhumanism. Detta var förra veckans “veckans skifte” på bloggen och alla Skiftesförfattarna har fått skriva om saken.

Framtidstanken skriver jag om journalistik 2.0: det stora grupparbetet med anledning av FRA-debatten som pågår i bloggosfären.

Har även börjat skriva så smått om mjukvaruutveckling på Software Sweden. Dessutom skriver jag ju på GlocalReachs företagsblogg samt på Mobile Web Tablet om den mobila webben.

Ja, också här då såklart.

Borde nog skära ned antalet bloggar något för att få upp tempot. Nåja. Något ska man ju göra när andra ser på TV.



Leave a Reply

